REGULAMIN
REGULAMIN ŚWIADCZENIA USŁUG DROGĄ ELEKTRONICZNĄ
Centrum Rozwoju Edukacji EDICON sp. z o.o.
Postanowienia ogólne
§ 1
- Sklep internetowy i sprzedaż produktów jest prowadzona przez Centrum Rozwoju Edukacji EDICON sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu przy ul. Kościuszki 57, Sąd Rejonowy Poznań – Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego KRS: 0000578432, NIP: 783-17-28-392, Regon: 361920821, kapitał zakładowy 5 000 zł, zwaną dalej EDICON.
- Działalność Sklepu internetowego obejmuje sprzedaż przez Internet książek, eBooków oraz dostępu do materiałów e-learningowych. Sklep prowadzi działalność na terenie Rzeczypospolitej Polskiej.
- Regulamin określa zasady korzystania ze Sklepu internetowego, składania zamówień na produkty dostępne w Sklepie internetowym, dostarczania zamówionych produktów Klientowi, uiszczania przez Klienta opłaty z tytułu zakupu produktów, uprawnienia Klienta do anulowania zamówienia i odstąpienia od umowy oraz zasady składania i rozpatrywania reklamacji.
- Do korzystania ze Sklepu internetowego, w tym przeglądania asortymentu Sklepu internetowego oraz składania zamówień na produkty, niezbędne jest:
- urządzenie końcowe z dostępem do sieci Internet i przeglądarką internetową typu Internet Explorer, Google Chrome, Mozilla Firefox, Opera, Safari;
- aktywne konto poczty elektronicznej (e-mail).
- Klient jest uprawniony i zobowiązany do korzystania ze Sklepu internetowego zgodnie z jego przeznaczeniem.
- Klient zobowiązany jest do powstrzymywania się od jakiejkolwiek aktywności, która mogłaby wpłynąć na prawidłowe funkcjonowanie Sklepu internetowego, w szczególności od jakiegokolwiek ingerowania w zawartość Sklepu internetowego lub jego elementy techniczne, w tym od dostarczania treści o charakterze bezprawnym. Zabronione jest wykorzystywanie Sklepu internetowego do celów niezgodnych z jego przeznaczeniem, w tym w szczególności do działań takich jak rozsyłanie spamu, prowadzenie na stronach internetowych Sklepu internetowego jakiejkolwiek działalności komercyjnej, reklamowej, promocyjnej itp.
- EDICON w najszerszym dopuszczalnym przez prawo zakresie nie ponosi odpowiedzialności za zakłócenia,
w tym przerwy, w funkcjonowaniu Sklepu internetowego spowodowane siłą wyższą, niedozwolonym działaniem osób trzecich lub niekompatybilność Sklepu internetowego z infrastrukturą techniczną Klienta. - Przeglądanie asortymentu Sklepu internetowego nie wymaga rejestracji. Samodzielne składanie zamówień przez Klienta na produkty znajdujące się w asortymencie Sklepu internetowego możliwe jest po zarejestrowaniu się albo przez podanie niezbędnych danych osobowych i adresowych umożliwiających realizację zamówienia bez rejestracji.
- Zamawiający jest zobowiązany zapoznać się z treścią Regulaminu. W toku składania zamówienia Zamawiający akceptuje postanowienia Regulaminu przez złożenie oświadczenia o zapoznaniu się z nim i akceptacji jego postanowień.
- Informacje umieszczone na stronie internetowej sklepu www.edicon.pl nie stanowią oferty zawarcia umowy w myśl przepisów kodeksu cywilnego.
Rejestracja
§2
- W celu rejestracji w Sklepie internetowym (założenia konta Klienta) należy wypełnić formularz rejestracyjny, podając: imię, nazwisko, adres poczty e-mail, hasło dostępu oraz zaakceptować Regulamin Sklepu internetowego.
- Rejestracja w Sklepie internetowym, jak również korzystanie z funkcjonalności Sklepu internetowego, są nieodpłatne.
- Po zarejestrowaniu się w Sklepie internetowym każdorazowe logowanie odbywa się przy użyciu danych podanych w formularzu rejestracyjnym.
- Przez zalogowanie Klient uzyskuje dostęp do dodatkowych opcji takich jak: historia zamówień, możliwość sprawdzenia, na jakim etapie jest ostatnie, złożone zamówienie, zapamiętanie adresów wysyłek, możliwość otrzymywania aktualnych informacji o produktach ze Sklepu internetowego.
Realizacja zamówienia
§ 3
- EDICON prowadzi sprzedaż przez składanie zamówień przez stronę internetową: www.edicon.pl.
- Przedmiot zamówienia zwany jest też dalej Produktem. Oferta wysyłana jest za zgodą Zamawiającego na podany przez niego adres e-mail lub przekazywana w inny zaakceptowany przez niego sposób, jak również jest dostępna na stronie www prowadzonej przez EDICON. Produkty w Sklepie internetowym są szczegółowo oznaczone. Na stronie internetowej znajdują się informacje o właściwościach danego produktu, w tym jego cenie itp.
- Zamawiający składa zamówienie dokonując wyboru Produktów przez kliknięcie w ikonę „DODAJ DO KOSZYKA”.
- Produkt zostaje przeniesiony do koszyka, który jest widoczny po kliknięciu na ikonę koszyka w pasku u góry strony. Przejść do koszyka można poprzez kliknięcie w ikonę koszyka, która uruchamia stronę pokazującą wszystkie produkty, które się w nim znajdują.
- Po wybraniu opcji „PRZEJDŹ DO KASY”, uruchomi się strona, gdzie należy wprowadzić dane niezbędne do wysyłki zamówionego towaru.
- Po wybraniu sposobu dostawy na podany adres i wprowadzeniu wszystkich potrzebnych danych (w tym ewentualnie danych do faktury), należy wybrać sposób płatności.
- Klient ma możliwość wybrania sposobu płatności online (przelew poprzez serwis PayU) lub opłacenia przesyłki przy dostarczeniu, tzw. „za pobraniem”. Po wybraniu sposobu dostawy, a jeśli Klient wybrał płatność online, także po dokonaniu płatności poprzez serwis PayU, Klient przekierowany jest do strony, z której może kontynuować zakupy lub przejść do podsumowania zamówienia.
- W przypadku wybrania jako formy płatności za towar, płatności online (przelew lub płatność kartą płatniczą przez system PayU), dyspozycję płatności należy zrealizować bezpośrednio po złożeniu zamówienia.
W przypadku nieotrzymania płatności na rachunek EDICON lub podmiotów pośredniczących w transakcji (serwisu PayU), zamówienie nie jest uznawane za prawidłowo złożone, umowa nie zostanie zawarta, a zamówienie nie zostanie zrealizowane. W takiej sytuacji można powtórnie złożyć zamówienie. - W przypadku konieczności poprawienia lub zmiany sposobu dostawy należy kliknąć inny wybrany sposób dostawy.
- Na każdym etapie składania zamówienia, do czasu dokonania płatności, można anulować zamówienie zaprzestając przechodzenia kolejnych kroków i wychodząc z podstrony służącej do składania zamówień. Zamówienie, którego proces składania nie zostanie doprowadzony przez Klienta do końca nie zostanie zrealizowane.
- Zamawiający otrzymuje potwierdzenie złożenia zamówienia wraz z numerem zamówienia za pośrednictwem poczty elektronicznej (e-mail) na adres e-mail, który został przez niego podany w trakcie składania Zamówienia. Potwierdzenie zawiera w szczególności:
- nazwy lub tytuły zamówionych Produktów,
- ilość zamówionych Produktów,
- cenę każdego Produktu,
- łączną wartość Zamówienia,
- koszty dostawy,
- adres dostawy,
- inne wymagane przepisami.
- Dostawa Produktów odbywa się zgodnie z charakterem Produktu za pośrednictwem podmiotu zawodowo trudniącego się doręczaniem przesyłek, za pośrednictwem poczty elektronicznej, lub w inny wskazany poniżej lub w ofercie sposób.
- Materiały e-learningowe udostępniane są za pośrednictwem platformy e-learningowej www.e-teb.pl.
Po otrzymaniu przelewu z tytułu zakupu materiału e-learningowego Klient, w terminie do 3 dni roboczych od zaksięgowania kwoty zamówienia, otrzymuje na podany adres e-mail dane logowania (login i hasło) wraz z informacją o sposobie korzystania z zakupionych materiałów. - E-booki udostępniane są za pomocą linka, który zamieszczony będzie – po uiszczeniu przez Klienta opłaty – w mailu przesłanym do Klienta na podany przez niego adres mailowy.
- Każda transakcja potwierdzana jest fakturą VAT, która jest doręczana Zamawiającemu razem z dostawą Produktów lub za pośrednictwem poczty elektronicznej. Użytkownik, który wyraża zgodę na przesłanie faktury drogą elektroniczną, powinien zaznaczyć odpowiednią opcję, w trakcie składania zamówienia bądź w profilu konta, wskazując jednocześnie adres poczty elektronicznej właściwej do przesyłania tego typu faktur. W takiej sytuacji Użytkownik nie otrzyma faktury w wersji papierowej. Zgoda ta może zostać w każdym czasie cofnięta. W przypadku wyboru realizacji zamówienia poprzez system PayU ze względu na charakter i funkcjonalność powyższych płatności, Użytkownik wyraża zgodę na przesłanie faktury wyłącznie drogą elektroniczną.
- Organizowana przez EDICON sprzedaż promocyjna obejmuje ograniczoną ilość Produktów i trwa przez określony czas. W związku z tym zamówienia na Produkty w promocji są realizowane według kolejności wpływania zamówień do momentu wyczerpania się zapasu lub zakończenia promocji.
Formy płatności za zamówienie
§ 4
- Zamawiający dokonuje zapłaty w następujący sposób:
- tzw. szybki przelew dokonany przy użyciu serwisu PayU. Po wybraniu tej formy płatności Klient zostaje przekierowany na stronę wybranego z listy banku, aby dokonać transferu pieniędzy;
- płatność kartą przy użyciu serwisu PayU,
- płatność za pobraniem w momencie dostarczenia Produktów (nie dotyczy zakupu materiałów e-learningowych i eBooków).
- Sklep internetowy nigdy nie wyśle do Klienta ponownego emaila z informacją, iż zmieniło się konto do wpłaty, wraz z prośbą o dokonanie przelewu tradycyjnego. Jeśli Klient otrzyma takiego maila – nie należy dokonywać wpłaty, czy też odpowiadać na niego. W przypadku otrzymania takiej wiadomości, należy przesłać niezmieniony e-mail do EDICON na adres: [email protected].
Modyfikacje zamówienia
§ 5
Po potwierdzeniu złożenia zamówienia, Zamawiający może je zmienić tylko jeśli Produkty nie zostały jeszcze do niego wysłane.
Ceny
§ 6
- Ceny Produktów są podawane w polskich złotych i są cenami brutto.
- Ceny zamieszczone przy oferowanych Produktach nie zawierają informacji na temat kosztów przesyłki, ponieważ informacja na temat całkowitej wartości zamówienia jest prezentowana w sposób wyraźny i jednoznaczny w potwierdzeniu Zamówienia. Przed potwierdzeniem zamówienia Zamawiający może samodzielnie sprawdzić koszt dostawy w Sklepie internetowym.
Termin realizacji zamówień
§ 7
- Podstawowy termin wysyłki zakupionych Produktów wynosi od 3 do 7 dni roboczych, tj. dni od poniedziałku do piątku, liczonych od daty wpływu zapłaty na rachunek bankowy EDICON lub w przypadku wybrania płatności za pobraniem od momentu przesłania potwierdzenia złożenia Zamówienia.
- Ze względów logistycznych, zamówienie złożone do godziny 13.00 dnia roboczego traktowane jest jako złożone w danym dniu. W przypadku złożenia zamówienia po godzinie 13.00 albo w sobotę, niedzielę lub dzień świąteczny, zamówienie jest rejestrowane jako złożone najbliższego następnego dnia roboczego.
Sprzedaż treści cyfrowych
§ 8
- Poprzez treści cyfrowe należy rozumieć dane wytwarzane i dostarczane w postaci cyfrowej (np. klucze aktywacyjne), jak również treści cyfrowe dostarczane na nośniku materialnym (np. płyta CD, płyta DVD itp.) – w szczególności eBooki i materiały e-learningowe.
- Bezpośrednio przed złożeniem zamówienia przez Zamawiającego ma on możliwość zapoznania się z głównymi cechami eBooka lub materiału e-learningowego (opisem i informacjami o nim, w szczególności z zawartością, tematyką, treścią, autorem, liczbą stron/ zadań oraz przeznaczeniem).
- eBooki udostępniane są w formie pliku komputerowego w formacie:
- PDF;
- MP3.
- Materiały e-learningowe udostępniane są w formie pliku komputerowego w formacie:
- SWF
- HTML5
- MP4.
- Warunkiem korzystania z eBooków jest:
- w przypadku, gdy są one udostępniane w formie pliku komputerowego w formacie PDF – posiadanie programu obsługującego takie pliki (np. Adobe Reader w wersji nie niższej niż 5.0);
- w przypadku, gdy eBook zawiera też pliki MP3 – posiadanie programu odtwarzającego MP3.
- W przypadku gdy Zamawiający nie będzie mógł skorzystać w sposób wskazany w § 3 ust. 13 z dostępu do materiału e-learningowego, powinien skontaktować się ze Sklepem internetowym wysyłając wiadomość na adres e-mail: [email protected], EDICON prześle wówczas nowe dane do logowania.
- W przypadku gdy Zamawiający nie będzie mógł pobrać zakupionego eBooka w sposób wskazany w § 3 ust. 14, powinien skontaktować się ze Sklepem internetowym wysyłając wiadomość na adres e-mail: [email protected].
- Warunkiem korzystania z materiałów e-learningowych jest posiadanie przeglądarki internetowej obsługującej format HTMl5. W przypadku materiałów e-learningowych w formacie SWF lub MP4 konieczna jest również przeglądarka i/lub aktywna wtyczka obsługująca te formaty. Materiały e-learningowe dostępne w formatach SWF i MP4 zawierają stosowną informację na stronie opisującej produkt.
- Warunkiem korzystania z eBooków jest posiadanie dostępu do przeglądarki internetowej oraz oprogramowania Acrobat Reader.
- Spełnienie świadczenia z umowy o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym następuje, za zgodą Zamawiającego będącego konsumentem, przed upływem terminu do odstąpienia od umowy, o którym mowa w art. 27 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U. 2020 r., poz. 287 tekst jednolity).
- W przypadku, gdy Zamawiający będący konsumentem, wyrazi zgodę na rozpoczęcie świadczenia przed upływem terminu do odstąpienia od umowy, na podstawie art. 38 pkt 13 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U. 2014 r., poz. 827) nie przysługuje mu prawo do odstąpienia od takiej umowy.
- Na podstawie art. 38 ust. 9 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U. 2020 r.,poz. 287 tekst jednolity) Zamawiającemu będącemu konsumentem nie przysługuje prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość, w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu.
- eBooki oraz materiały e-learningowe sprzedawane w Sklepie internetowym stanowią utwory w myśl ustawy z 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych (Dz. U. z 2019 r., poz. 1231 tekst jednolity z późn. zm.) i podlegają ochronie przewidzianej w tym przepisie.
- Autorskie prawa majątkowe do eBooków oraz materiałów e-learningowych przysługują EDICON w zakresie niezbędnym do realizacji umów zawartych w ramach działalności Sklepu internetowego, zaś autorskie prawa osobiste przysługują ich autorom.
- Kupno eBooka lub materiałów e-learningowych nie skutkuje nabyciem przez Zamawiającego żadnych autorskich praw majątkowych ani osobistych do ich treści. Zamawiający nabywa jedynie egzemplarz utworu, z którego może korzystać wyłącznie dla własnych potrzeb, zachować w pamięci komputera, wydrukować, a także sporządzić jedną kopię zapasową eBooka, jeśli jest to niezbędne do korzystania z eBooka, przy czym kopia ta nie może być używana równocześnie z eBookiem.
- W szczególności Zamawiającemu nie wolno:
- zwielokrotniać eBooka lub materiału e-learningowego lub dokonywać jego rozpowszechniania zarówno w formie drukowanej, jak i elektronicznej;
- udostępniać eBooka lub materiału e-learningowego jakimkolwiek innym osobom zarówno w formie drukowanej, jak i elektronicznej;
- najmować i użyczać eBooka lub materiału e-learningowego zarówno w formie drukowanej, jak i elektronicznej;
- usuwać zabezpieczenia i oznaczenia naniesione na eBook lub materiał e-learningowy.
Odstąpienie od umowy
§ 9
- Zgodnie z art. 27 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. z dnia 2020 r., poz. 287 tekst jednolity), Zamawiający który zawarł umowę na odległość, może w terminie 14 dni od niej odstąpić bez podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów, z zastrzeżeniem zapisów § 8.
- Bieg terminu do odstąpienia od umowy rozpoczyna się od dnia objęcia Produktu w posiadanie przez Zamawiającego lub wskazaną przez niego osobę trzecią inną niż firma dostarczająca.
- Zamawiający powinien poinformować EDICON o odstąpieniu od umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Zamawiający może skorzystać ze wzoru formularza odstąpienia od umowy, który stanowi załącznik nr 2 do Regulaminu i znajduje się pod linkiem: www.edicon.pl/regulamin. Skorzystanie ze wzoru nie jest obowiązkowe.
- W przypadku, gdy Zamawiający chce by zwrot środków przekazany był na inny rachunek bankowy niż ten, z którego dokonał płatności, powinien podać w treści oświadczenia o odstąpieniu od umowy rachunek bankowy, na który zostaną zwrócone środki.
- Odstąpienie od umowy może dotyczyć wszystkich Produktów objętych zamówieniem albo ich części, z zastrzeżeniem włączeń ustawowych, o których mowa w § 8.
- Do zachowania terminu do odstąpienia od umowy wystarczy wysłanie oświadczenia przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.
- Oświadczenie o odstąpieniu od umowy może być złożone drogą elektroniczną na adres e-mail: [email protected]. Ponadto oświadczenie o odstąpieniu od umowy może być również wysłane tradycyjną drogą pocztową na adres: Centrum Rozwoju Edukacji EDICON sp. z o.o., ul. Tadeusza Kościuszki 57, 61-891 Poznań, z sugerowanym dopiskiem „odstąpienie od umowy”.
- EDICON za pośrednictwem korespondencji e-mail niezwłocznie przesyła Zamawiającemu potwierdzenie otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy.
- W przypadku odstąpienia od umowy w opisanym wyżej trybie, umowę uważa się za niezawartą.
- EDICON niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia Zamawiającego o odstąpieniu od umowy oraz Produktów, zwraca Zamawiającemu wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy do Zamawiającego. EDICON może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od Zamawiającego do chwili otrzymania Produktów z powrotem lub dostarczenia przez Zamawiającego dowodu ich odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
- Jeżeli Zamawiający wybrał sposób dostarczenia rzeczy inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez EDICON, EDICON nie jest zobowiązany do zwrotu Zamawiającemu poniesionych przez niego dodatkowych kosztów.
- Zabronione jest kopiowanie Produktów i przechowywanie ich w zasobach Zamawiającego, po odstąpieniu od umowy i zwrocie płatności.
- Zamawiający pokrywa wszystkie bezpośrednie koszty zwrotu Produktów tytułem odstąpienia od umowy, tj. koszty opakowania, zabezpieczenia i nadania.
- EDICON dokonuje zwrotu płatności na rachunek bankowy, z którego otrzymał zapłatę albo na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego.
- Zamawiający ma obowiązek zwrócić przesyłką Produkty do EDICON niezwłocznie, jednak nie później niż 14 dni od dnia, w którym odstąpił od umowy. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie rzeczy przed jego upływem.
- Zamawiający ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Produktu będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru i cech Produktu. W takim przypadku EDICON potrąci kwotę zmniejszenia wartości Produktu od zwrotu płatności, o której mowa w ust. 10 powyżej.
Reklamacje
§ 10
- W przypadku, gdy Produkt ma wadę, podstawą prawną rozpatrywania reklamacji są przepisy ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 roku Kodeks cywilny (tekst jednolity Dz.U.2019, poz. 1145 z późn. zm.) w tym m.in. art. 556 – 576. Reklamacje mogą być składane także w przypadku niedotrzymania z winy EDICON określonego terminu dostarczenia Produktów, jak również niewykonania lub nienależytego wykonania oraz wadliwego rozliczenia zamówienia.
- W sytuacji wystąpienia wady Zamawiający może złożyć do EDICON reklamację z tytułu rękojmi i zażądać jednego z czterech działań:
- wymiany Produktu na nowy;
- naprawy Produktu;
- obniżenia opłaty;
- odstąpienia od umowy – o ile wada jest istotna.
- Wybór żądania zależy od Zamawiającego. EDICON może pod pewnymi warunkami zaproponować inne rozwiązanie, ale może się to odbyć z uwzględnieniem następujących okoliczności:
- łatwość i szybkość wymiany;
- charakter wady – istotna czy nieistotna;
- to, czy Produkt był wcześniej reklamowany.
- Jeśli Zamawiający żąda wymiany Produktu lub jego naprawy, EDICON może odmówić spełnienia tego żądania w przypadku, gdy opcja wskazana przez Zamawiającego:
- jest niemożliwa do zrealizowania przez EDICON
albo - w porównaniu z alternatywnym z możliwych żądań wymagałaby nadmiernych kosztów.W powyższych przypadkach EDICON może zaproponować inne rozwiązanie. Niezależnie od powyższego, w tej sytuacji Zamawiający może zmienić swój wybór i żądać doprowadzenia Produktu do stanu zgodności z umową w inny sposób, tj. obniżenia opłaty lub odstąpienia od umowy.
- jest niemożliwa do zrealizowania przez EDICON
- Reklamacja powinna mieć formę pisemną. Należy opisać zauważoną wadę i określić swoje żądania przewidziane w ramach rękojmi. Pismo reklamacyjne Zamawiający może wysłać do EDICON listem poleconym za zwrotnym potwierdzeniem odbioru lub na adres e-mail [email protected].
- Reklamację można wnieść w terminie 30 dni licząc od dnia, w którym zamówienie było wykonane lub miało być wykonane.
- EDICON rozpatruje reklamacje w terminie 14 dni, licząc od dnia jej wniesienia. Jeśli EDICON nie dochowa tego terminu, Zamawiający może wyznaczyć mu czas na spełnienie żądania. W przypadku dalszej bezczynności i upływu wyznaczonego terminu Zamawiający jest uprawniony do odstąpienia od umowy lub żądania obniżenia opłaty.
- Reklamowane Produkty należy odesłać na adres Centrum Rozwoju Edukacji EDICON sp. z o.o., ul. Tadeusza Kościuszki 57, 61-891 Poznań, z sugerowanym dopiskiem „reklamacja”.
- Zamawiający w związku ze składaną reklamacją może żądać zwrotu kosztów zawarcia umowy i kosztów dostawy.
Dane osobowe
§ 11
- Administratorem danych osobowych jest Centrum Rozwoju Edukacji Edicon sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu przy ul. Kościuszki 57, Sąd Rejonowy Poznań – Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego KRS: 0000578432, NIP: 783-17-28-392, Regon: 361920821, kapitał zakładowy 5 000 zł.
- Administrator powołał Inspektora Ochrony Danych – Rafała Surowego [email protected].
- Dane osobowe będą przetwarzane w celu utworzenia indywidualnego konta oraz realizacji sprzedaży usług i produktów CRE Edicon sp. z o.o., na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych).
- W trakcie składania zamówienia, Zamawiający podaje następujące dane osobowe: imię i nazwisko, adres fizyczny do doręczeń Produktów, adres e-mail, numer telefonu komórkowego. W przypadku przedsiębiorców zakres danych zostaje poszerzony o nazwę firmy, adres firmy oraz NIP. Założenie konta wymaga dodatkowo podania swojej Nazwy użytkownika. Dane te mogą być przetwarzane przez CRE Edicon tylko w celu realizacji zamówienia Zamawiającego, w tym m.in. informowania Zamawiającego o statusie zamówienia albo uzyskania opinii Zamawiającego co do jego satysfakcji ze zrealizowanego zamówienia. Zamawiający może również wyrazić zgodę na przetwarzanie jego danych osobowych w celu marketingu usług własnych CRE Edicon (art. 6 ust. 1 lit. a RODO)
- W przypadku realizacji prawa odstąpienia od umowy, Zamawiający może podać numer rachunku bankowego do zwrotu środków.
- Dane osobowe nie będą podlegały profilowaniu oraz nie będą przetwarzane poza Europejską Strefę Gospodarczą.
- Administrator może powierzyć dane osobowe Zamawiającego firmom przewozowym w celu prawidłowej realizacji wysyłki lub innym dostawcom usług (przechowywanie danych, prowadzenie strony itp.). W takiej sytuacji przekazanie danych nie uprawnia innych podmiotów do dowolnego ich przetwarzania, a jedynie do korzystania z nich w celach wyraźnie wskazanych przez Administratora.
- Zamawiający ma prawo dostępu do swoich danych oraz ich poprawy, sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, wycofania zgody (w przypadku przetwarzania na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a RODO). Jeśli zamawiający uważa, że przetwarzanie jego danych osobowych jest nieprawidłowe, ma prawo założenia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
- Dla zapewnienia sprawnego funkcjonowania sklepu internetowego wykorzystywana jest technologia cookies – więcej informacji w zakładce „Polityka prywatności”
Obsługa techniczna
§ 12
Wymagania techniczne, niezbędne do realizacji zamówienia EDICON: dostęp do Internetu, wysyłanie i odbieranie wiadomości pocztą elektroniczną – posiadanie konta email.
Postanowienia przejściowe i końcowe
§ 13
- Każdej ze Stron przysługuje prawo rozwiązania umowy o świadczenie usług drogą elektroniczną , o której mowa w Regulaminie z zachowaniem 14-dniowego okresu wypowiedzenia. Oświadczenie o rozwiązaniu umowy składane jest w formie elektronicznej (e-mail). Zamawiający składa takie oświadczenie na adres [email protected]. EDICON składa oświadczenie o rozwiązaniu umowy o świadczenie usług drogą elektroniczną na adres e-mail Zamawiającego. Realizacja zamówień złożonych do chwili rozwiązania umowy podlega postanowieniom Regulaminu.
- W sprawach nieuregulowanych Regulaminem stosuje się w szczególności przepisy Kodeksu cywilnego (Dz.U. z 2019 r. poz. 1145 tekst jednolity z późn. zm.), Ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną, Prawa telekomunikacyjnego oraz Prawa autorskiego.
- EDICON ma prawo do jednostronnej zmiany Regulaminu. Zmiany Regulaminu wchodzą w życie po upływie 7 dni od umieszczenia zmienionego Regulaminu na stronie www.edicon.pl/regulamin i nie dotyczą zamówień, których realizacja rozpoczęła się wcześniej. Zamówienia złożone przed zmianą Regulaminu, realizowane są na zasadach obowiązujących w chwili ich złożenia.
- Wszelkie spory powstałe na tle realizacji umów i Regulaminu rozstrzygane będą za aprobatą Zamawiającego polubownie. W przypadku niemożności polubownego załatwienia sprawy sądem właściwym do rozstrzygania sporów pomiędzy EDICON a Zamawiającym działającym jako konsument będzie sąd właściwy dla Zamawiającego. W przypadku sporów pomiędzy EDICON a Zamawiającym mającym status przedsiębiorcy, sądem właściwym będzie sąd powszechny z siedzibą w Poznaniu.
- Regulamin wchodzi w życie z dniem 7 marca 2017 roku.
Załącznik nr 1 do Regulaminu świadczenia usług drogą elektroniczną – Zamówienie